dissabte, 21 de desembre del 2013

La música és vida

Tal dia com hui de fa 10 anys va ser un diumenge que em quedarà marcat a la vida. Era diumenge i em va tocar matinar. Un jovenet de 13 anys que començava a aguaitar el cap al món, i començava a conéixer les coses. Era un dia especial. Tenia a l'armari una perxa amb una roba preparada per estrenar-la. M'alce i prepare el menjar i la beguda, doncs tenia convidats a casa. Sobre les 10 del matí ja estic vestit, perquè els convidats estan a punt de vindre. De repent uns nervis que només de recordar-ho m'ix un somriure a la cara i de sobte vaig començar a sentir un pasdoble de lluny, apropant-se cap a la porta de casa. Era la banda, que venia a per mi, per a rebre'm com a nou músic de la banda Unió Musical La Nucia. La directiva amb diversos regidors de l'ajuntament es van acostar també fins a casa, per donar-me la benvinguda i fer-se les fotos de rigor, com toca en un dia com aquest. Els meus nous companys ben pagats i contents de veure la taula plena de cerveses i coses per picar. Els hi vaig dir a l'assaig que els convidaria a esmorzar i així vaig fer. Estava feliç, perquè començava una nova estapa en la meua vida, la de músic de la banda. Una etapa que, per sort, encara no ha acabat, i espere que no acabe mai. Hui en faig 10 anys de músic a la banda, però esperen que siguen moltes decenes més. I com diem d'algun altre músic també, a mi m'haureu de traure de la banda amb els peus per davant, perquè sóc feliç sent músic i forma part de la meua vida. Perquè a la banda som com una segona família, i pense que ens avenim prou bé. Només em queda dir una cosa: gràcies pares, per apuntar-me a música l'any 1998. Encara que era un xiquet i només pensava en jugar, eixe fet va canviar completament la meua vida. També donar les gràcies a tots els professors i professores que m'han aguantat per ensenyar-me a llegir i interpretar les notes. He destacar a un per damunt de tots, a qui tinc una estima especial: Jimi, que encara que no se'l valore i no se'l facen molts homenatges és un gran de la música bandística, i allà on vaja ho diré. Gràcies Jimi per intentar fer de mi un músic apte per a formar part de la banda.
La música és una forma de vida, i m'acompanyarà per a sempre.

El vídeo és d'una obra que vaig interpretar de solista amb la banda, han passat quasi 5 anys d'això, i encara em pose nerviós quan isc a l'escenari a fer un solo.
Introduction and modern beat (Solista Pepe Pastor) - Unió Musical La Nucia

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada