dilluns, 6 de desembre del 2010

Intens cap de setmana musical

Aquest cap de setmana ha estat molt bé, ja que he vist a grans bandes en acció i he gaudit fent festa amb el que més m'agrada, la música.
Primer parlaré del dissabte. Dissabte de matí vam tenir assaig de la banda, ja que estem preparant el concert del proper diumenge, que farem a l'Auditori, i que des d'ací us convide a vindre. Van vindre els xiquets dels col·legis del poble a assajar també, ja que actuaran posant la seua veu. Ens ho vam passar molt bé amb ells, són molt graciosos els xiquets.
Si de matí m'ho vaig passar bé, la vesprada i la nit no es van quedar curtes. Després de dinar vaig fer marxa cap a Alcoleja, poble del nostre company de la nostra banda i vicepresident de la mateixa Marcelino Català, amb 3 músics més del poble, per col·laborar amb la banda del seu poble en la celebració de Santa Cecília, consistent en una missa-concert a l'església Sant Vicent Ferrer. No sabia jo que tenien de patró a un sant que tant ens agrada als nuciers. Després de la missa ens anàrem a un restaurant que hi ha just al front de l'església, per fer-nos-en una cervesa i sopar. Quin sopar més bo! tot a base de peix.
Després de sopar començà la festa. Una trompetista d'allà en la que vaig fer amistat em diu "Pep, ves a per la trompeta". I com que a mi no m'agrada fer festa tocant allà que vaig sense pensàr-m'ho a per ella. Començàrem a tocar abans què ens portaren les postres i tot. Ho vam passar d'allò més bé bevent, rient i tocant els instruments, que és el que més ens agrada. Gràcies Míriam, Lorena, Belem... en definitiva, a tots els/les membres de l'Associació Musical Cultural d'Alcoleja per la bona acollida que em féreu. De segur que tornaré. Ara us esperem a la Nucia per fer un concert amb vosaltres i després fer més festa com ens agrada als músics.
Ahir diumenge, també vaig gaudir al Certamen Internacional de Bandes de Música vila d'Altea 2010, en la seua secció simfònica. Actuaven l'Armònica de Bunyol, la Banda de Lalín (Galícia) i la Societat Musical d'Alzira. A la Societat Musical d'Alzira estava, amb el saxòfon, el nostre director Ramon Lorente, el qual vam saludar els 3 directius que hi anàrem a veure aquest certamen tan prestigiós. Per tancar el certamen també actuà la banda simfònica de la Societat Filharmònica Alteanense, organitzadora del certamen. Una vesprada d'allò més bona, gaudint amb 4 bandes de gran prestigi. La imatge correspon a l'actuació de la Societat Musical d'Alzira.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada